Behandeling alleen op afspraak. U wordt verzocht om op tijd (liever 5 minuten te vroeg dan te laat) aanwezig te zijn. Zo kunnen wij op de afgesproken tijd starten. In het pand is een ontvangstruimte aanwezig waar u plaats kan nemen. Ik kom u vanzelf ophalen.
Kom alleen naar uw afspraak ivm beperkte zitplaatsen in de ontvangstruimte.
Wanneer u een afspraak niet na kunt komen, dient u deze minimaal 24 uur van te voren via info@salonmooibylaura.nl door te geven. Bij het niet of niet tijdig afzeggen van een afspraak wordt de voor u gereserveerde tijd in rekening gebracht middels een betaalverzoek.
Bij een "No Show" breng ik 100% van de gereserveerde tijd in rekening en is het niet meer mogelijk om een online een nieuwe afspraak te maken. Dit geldt ook bij meerdere malen annuleren of meerdere malen te laat komen.
Afspraken dienen online geboekt te worden via de site. Het is niet mogelijk om zonder afspraak een bezoekje te brengen in de salon. Dit geldt ook voor het ophalen van cadeaubonnen/producten. Dit is om de rust en privacy te respecteren van mijn klant.
Bij het online boeken kan de afspraakbevestiging en herinnering in de spam of ongewenste mail terecht komen. Geen bevestiging is geen afspraak. Controleer of uw e-mailadres juist is bij het online boeken van uw afspraak en dat u geen dubbele afspraken boekt.
Cadeaubonnen zijn 2 jaar geldig na de aankoopdatum en niet inwisselbaar voor geld. Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. De tarieven van alle behandelingen zijn geldig t/m 31 december 2024. M.u.v. prijsverhogingen.
Salon Mooi by Laura
Fortunalaan 88, 7321 GN Apeldoorn
0636115071
KVK 67796141
Bij het bevestigen van de afspraak gaat u automatisch akkoord met al het bovenstaande.
-
Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding,
behandeling en transactie tussen de Salon Mooi By Laura en
een cliënt waarop Salon Mooi By Laura deze voorwaarden
van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze
voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en
schriftelijk is afgeweken.
-
Inspanningen Salon
Salon Mooi By Laura zal de behandelingen naar beste inzicht
en vermogen en overeenkomstig de eisen van
goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op
dat moment bekende stand der wetenschap. Salon Mooi By Laura
zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de
cliënt inlichten over financiële consequenties van de
wijziging of aanvulling van de behandeling.
-
Afspraken
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo
spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur
voorafgaande aan de afspraak aan Salon Mooi By Laura
melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet
tijdig nakomt, mag Salon Mooi By Laura het gehele honorarium
voor de afgesproken behandeling aan de
cliënt berekenen. Indien de cliënt meer dan vijf minuten
later dan de afgesproken tijd in de salon komt,
mag Salon Mooi By Laura de verloren tijd inkorten op de
behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium
berekenen.
Salon Mooi By Laura moet verhindering voor een afspraak
zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur
voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen
te houden, indien zij gehinderd worden door
overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en
jurisprudentie daarover zegt, inbegrepen werkstakingen
in de salon.
-
Betaling
Salon Mooi By Laura vermeldt alle prijzen van behandelingen
en producten zichtbaar in de salon. De gemelde
prijzen zijn inclusief btw. Salon Mooi By Laura vermeldt
prijswijzigingen 30 dagen voor de
ingangsdatum duidelijk zichtbaar in de salon. Aanbiedingen
in advertenties zijn geldig in de aangegeven
looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
De cliënt dient direct na afloop van de behandeling
de betaling van de behandeling en eventuele producten
contant of per pin te voldoen. Uitsluitend na overleg is het mogelijk om voor de behandeling het verschuldigde bedrag over te boeken op het bankrekeningnummer van
Salon Mooi By Laura.
-
Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet Salon Mooi By Laura vóór de eerste behandeling
van alle gegevens, waarvan Salon Mooi By Laura
aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan
de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze
noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van
de behandelingen.
Salon Mooi By Laura neemt de persoonlijke gegevens van
de cliënt op in een geautomatiseerd systeem.
Salon Mooi By Laura behandelt de vertrouwelijke
gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen
in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Salon Mooi By Laura zal gegevens van de cliënt niet verkopen
of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming
vooraf van de cliënt.
-
Geheimhouding
Salon Mooi By Laura is verplicht tot geheimhouding van
alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld
tijdens de behandeling. Informatie geldt
als vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld
of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De
geheimhouding vervalt indien, op grond van een
wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Salon Mooi By Laura verplicht is de vertrouwelijke informatie
aan derden te verstrekken.
-
Aansprakelijkheid
Salon Mooi By Laura is niet aansprakelijk voor schade, van
welke aard ook, ontstaan doordat Salon Mooi By Laura is
uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste
en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke
aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden
of vrijetijdsbesteding.
Salon Mooi By Laura is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal
of beschadiging van persoonlijke eigendommen
die de cliënt heeft meegenomen naar de salon.
-
Garantie
Salon Mooi By Laura geeft de cliënt één werkweek (5 dagen)
garantie op de wimperextensions.
Deze garantie vervalt indien:
- De cliënt de wimperextensions heeft laten onderhouden
door een andere salon.
- De cliënt de wimperextensions opzettelijk afgehaald heeft.
- De cliënt andere producten dan de door Salon Mooi By Laura
geadviseerde heeft gebruikt voor het onderhoud
van de wimperextensions.
- De cliënt de adviezen voor thuisverzorging van de
wimperextensions, zoals beschreven op de website,
niet heeft opgevolgd.
- De cliënt het advies om medische hulp te zoeken
niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.
- De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing
heeft gebruikt. Het is niet mogelijk om in de salon testwimpers te laten zetten om vooraf te testen op een allergische reactie.
-
Beschadiging & diefstal
Salon Mooi By Laura heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding
te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur
of producten beschadigt. Salon Mooi By Laura
meldt diefstal altijd bij de politie.
-
Klachten
Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen en onze behandelingen met de grootste zorg goed uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat u ondanks onze aandacht en inzet, hierover niet tevreden bent. U kunt dit ons laten weten door een klacht in te dienen. U klacht wordt door ons altijd serieus in behandeling genomen en u kunt er op rekenen dat wij er alles aan zullen doen om samen met u tot een oplossing te komen. Daarnaast helpt een klacht om onze dienstverlening te verbeteren.
Klachtenprocedure
- Bespreek uw klacht altijd eerst met ons.
Heeft u een klacht dan willen wij dit zo snel mogelijk van u vernemen. Misschien is er sprake van een misverstand wat eenvoudig opgelost kan worden. U kunt u klacht melden of aankaarten bij de eigenaresse van Salon Mooi by Laura, Laura Drost. - Telefonisch of per e-mail.
Wij vragen u om uw klacht zo precies mogelijk te omschrijven en daarnaast aan te geven om welke behandeling, behandelaar, dag en tijdstip het gaat. U kunt uw klacht telefonisch 0636115071 of per e-mail info@salonmooibylaura.nl aan ons melden. Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en zullen wij ons uiterste best doen om u klacht naar alle tevredenheid op te lossen.
Wij streven ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen vier weken na dagtekening in behandeling te nemen en met u proberen op te lossen.
Klacht via de klachtencommissie.
Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het ANBOS. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat wij samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt de klachtenfunctionaris gemakkelijk door te mailen naar klachtenfunctionaris@anbos.nl.
Deze klachtenfunctionaris zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen.
Klacht via de geschillencommissie.
Kan u met de klachtenfunctionaris niet tot een goede oplossing komen, dan kunt besluiten de klacht voor te leggen aan de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. De ANBOS is aangesloten bij de onafhankelijke geschillencommissie voor Uiterlijke Verzorging. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak, waartegen u niet in beroep kunt gaan. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie over de werkwijze kijkt u op https://www.degeschillencommissie.nl
-
Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen
volgens algemeen aanvaarde normen. Indien
de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk
gedrag blijft vertonen, heeft Salon Mooi By Laura
het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren
onder opgaaf van redenen.
-
Recht
Op elke overeenkomst tussen Salon Mooi By Laura en de
cliënt is Nederlands recht van toepassing. Deze voorwaarden
zijn gedeponeerd ten kantore van de Kamer
van Koophandel te Apeldoorn. Ingeval van uitleg van de
inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden,
is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde
versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.